بنر هدر ایپیوسام

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس و برنامه نویسی (html,css,js) از مبتدی تا پیشرفته

اموزش صفر تا صد طراحی وب سایت با وردپرس و با html, css, js بصورت کاملا عملی و پروژه محور، بصورت حضوری برای شهروندان تهرانی و همچنین برای افرادی که از سایر شهر ها تمایل به شرکت در این دوره را دارند بصورت آنلاین برگزار می شود، دارای جلسات رفع اشکال و پشتبانی یک ساله

ثبت نام ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ۲۵۰/۰۰۰
تومان
بنر هدر ایپیوسام

دوره آموزش طراحی سایت با وردپرس و برنامه نویسی (html,css,js) از مبتدی تا پیشرفته

اموزش صفر تا صد طراحی وب سایت با وردپرس و با html, css, js بصورت کاملا عملی و پروژه محور، بصورت حضوری برای شهروندان تهرانی و همچنین برای افرادی که از سایر شهر ها تمایل به شرکت در این دوره را دارند بصورت آنلاین برگزار می شود، دارای جلسات رفع اشکال و پشتبانی یک ساله

ثبت نام ۱۸/۰۰۰/۰۰۰ ۲۵۰/۰۰۰
تومان
معرفی دوره

این دوره بدون نیاز به پیش زمینه می باشد و مباحث از مبتدی تا پیشرفته به ساده ترین روش ها بصورت پروژه محور تدریس می شود. در پایان دوره افراد توانای طراحی انواع سایت با وردپرس و کدنویسی html css را فرا می گیرد، در شروع دوره هر نفر باید یک سایت را بعنوان پروژه شروع کند و در پایان دوره با آموزش هایی که دریافت می کند یک وب سایت کاملا بهینه و استاندارد را ارائه دهد، همچنین پشتیبانی آموزشی یک ساله بصورت ارتباط مستقیم با استاد این دوره را از سایر دوره ها متمایز می کند.

سطح : مبتدی تا پیشرفته جلسات : ۲۳ ویدیو زمان : ۳۲ ساعت

توضیحات تکمیلی

بیشتر کسانی که می خواهند وارد عرصه طراحی سایت و سئو و یا برنامه نویسی شوند با این سوال مواجه می شوند که از کجا شروع کنیم؟ برای یادگیری سئو ابتدا باید ساختار سایت را بشناسیم و با تمام روش های طراحی سایت کاملا اشنا باشید و همچنین html و css می تواند در طراحی سایت و سئو حرفه ای به شما کمک کند. در این دوره بطور کامل از مبتدی تمام مباحث، بصورت عملی به شما اموزش داده می شود. اگرشما هم قصد دارید برنامه نویسی و طراحی سایت و سئو رو بصورت حرفه ای و اصولی یاد بگیرید ولی هیچ تجربه و پیش نیازی ندارید، این دوره مناسب شما می باشد.
این دوره بهترین دوره اموزش طراحی سایت و سئو و html css می باشد که بصورت عملی و پروژه محور تمام مباحث را به زبان ساده و قابل فهم اموزش می دهیم.


اموزش طراحی سایت برای افراد مبتدی

حتی کسانی که هیچ اشنایی با طراحی سایت ندارند با گذراندن این دوره طراحی سایت و سئو و html css را بصورت حرفه ای یاد می گیرند، دوره آموزش طراحی سایت ایپیوسام داری پشتیبانی لحظه ایی به مدت یک سال می باشد، پس از خرید دوره می توانید بصورت مستقیم با مدرس در ارتباط باشید. علاوه بر آن مهمترین نکته ای که دوره طراحی سایت ارزان ما را از دیگردوره ها متمایز میکند طراحی سایت متنوع ای با روش های مختلفی در طول دوره است.


پارامتر هایی که این دوره را متمایز می کنند:

  • پشتیبانی و رفع اشکال لحظه ایی و ارتباط مستقیم با مدرس به مدت یک سال
  • کمک در انجام پروژه های شما
  • اموزش عملی و سرفصل های کامل
  • یادگیری صددرصدی شرکت کننده ها
  • برگزاری کلاس جبرانی برای رفع مشکل
  • تضمین یادگیری

چرا دوره ترکیبی طراحی سایت ، سئو وبرنامه نویسی ایپیوسام؟


طراحی سایت با ورد پرس یا دیگر سیستم های مدیرت محتوا درآمیختگی زیادی با سئو وبرنامه نویسی دارد. شما در هر کدام از این سه حوزه که فعالیت خود را شروع کنید لازم است دانشی از دو حوزه دیگر نیز داشته باشید تا به عنوان فردی حرفه ای در بازار کار شناخته شوید. این دوره طراحی سایت با حضوراساتید مجرب وکلاس های حضوری و مجازی بهترین فرصت برای یادگیری عمیق و عملی است و شما را به بازار کار داخلی و خارجی متصل می کند.

ثبت نام و زمان و نحوه برگزاری دوره

هر ماه دوره جدید حضوری تشکیل می شود برای ثبت نام و اطلاع از زمان برگزاری دوره جدید با شماره ایی که در بالای سایت است تماس حاصل فرمایید.
دوره ی آنلاین برای ساکنین شهرستان ها و افرادی که به دلایل مختلفی امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند برگزار می شود، مدرس و مباحث دوره های آنلاین و حضوری یکسان می باشد و تفاوتی ندارد.

اموزش طراحی سایت پیشرفته با وردپرس


وردپرس قوی ترین و محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا است که اغلب طراح های سایت از آن استفاده می کنند, در حال حاضر بیش از 90 درصد سایت های ایرانی که در صفحه اول گوگل قرار دارند با وردپرس طراحی شده اند, بیشتر شرکت ها و فروشگاه های ایرانی با وردپرس ساخته شده اند و شما به عنوان یک طراح سایت ضروری است که وردپرس را بلد باشید, چون برای گرفتن پروژه یا استخدام بعنوان متخصص سایت اولین مهارتی که از شما می خواهند کار با وردپرس است. اپن سورس بودن این سیستم مدیریت محتوا موجب شده برنامه نویسان در سراسر دنیا قالب ها و افزونه های متنوع ای را بسازند. بدون اغراق وردپرس بیشمار افزونه و قالب دارد که تقریبا هر پروژه ایی را می توان با ان پیاده سازی کرد. با توجه به بازار کار فراوان این حوزه یاد گیری و آموزش طراحی سایت با وردپرس یکی از پول ساز ترین مهارت هایی است که می توانید آن را یاد بگیرید.
اپن سورس بودن این سیستم مدیریت محتوا موجب شده برنامه نویسان در سراسر دنیا قالب ها و افزونه های متنوع ای را بسازند. بدون اغراق وردپرس بیشمار افزونه و قالب دارد که تقریبا هر پروژه ایی را می توان با ان پیاده سازی کرد.

اموزش طراحی وب سایت با کد نویسی


در این دوره بصورت حرفه ای با وردپرس کار می کنیم و نحوه استفاده از قالب ها و افزونه های متنوع آن را یاد می گیریم و می توانید هر نوع سایتی را طراحی کنید و همچنین با کد نویس html – css – js اشنا می شوید. درست است که طراحی سایت با ورد پرس نیازی به کد نویسی ندارد اما شما به عنوان یه طراح سایت وردپرسی حرفه ای لازم است با کدنویسی و تگ های آن آشنا باشید.

اموزش طراحی سایت با جوملا


قبل از سال 2010 جوملا محبوب ترین مدیریت محتوای سایت محسوب می شد و وردپرس در آن زمان مدیریت محتوایی برای وبلاگ نویسان بود, پس از سال 2010 وردپرس توسعه یافت جوملا را به سرعت کنار زد و به محبوب ترین و پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوا تبدیل شد, هر چند امروزه جوملا توان رقابت با وردپرس را ندارد ولی هنوز کسانی هستند که سایتشان با جوملا طراحی شده و یا می خواهند با جوملا سایتشان را طراحی کنند و شما بعنوان یک طراح سایت باید بتوانید تغیراتی که کارفرما می خواهد روی جوملا پیاده سازی کنید. برای تکمیل شدن مباحث دوره جوملا نیز بصورت حرفه ای آموزش می دهیم. بنا بر این یادگیری کار با سیستم مدیریت محتوا جوملا برای شما نسبتا امری ضروری است که یادگیری آن ضرری ندارد.


اموزش پیشرفته طراحی سایت

در این دوره برنامه نویسی و طراحی سایت به همراه مباحث اصلی و کلیدی سئو ما در کنار شما بر روی پروژه های واقعی کار می کنیم و به صورت پروژه محور طراحی انواع سایت شخصی - وب سایت شرکتی - وب سایت تجاری - وب سایت خبری - وب سایت کاریابی - وب شبکه های اجتماعی - وب سایت پرسش و پاسخ انجمن - وب سایت‎ فروشگاهی - وب سایت فروش فایل – قابلیت‎ چند زبان - وب سایت‎ همکاری در فروش - وب سایت‎ مدرسه و ... را با انواع سیستم های مدیریت محتوا به شما آموزش داده می شود.


نحوه برگزاری دوره

دوره بصورت حضوری در محل آموزشگاه و بصورت آنلاین در ادوبه کانکت برگزار می شود

این دوره مناسب برای

دوره مناسب برای افرادی که می خواهند طراحی سایت را از صفر یاد بگیرند

پیش نیاز های دوره

برای شرکت در دوره هیچ پیش نیازی لازم نیست فقط کافیست بتوانید با کامپیوتر کار کنید

اطلاعات دوره
سطح مبتدی تا پیشرفته جلسات ۲۳ ویدیو تعداد دانشجو ۶۶۳ آنلاین ۲۵۰/۰۰۰ حضوری ۳/۳۰۰/۰۰۰ ثبت نام
پشتیبانی آموزشی
پشتیبانی

پشتیبانی و ارتباط با مدرس به مدت یک سال

مشاوره رایگان

برنامه برگزاری کلاس ها

01 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (حضوری)

مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ جلسه اول

02 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (آنلاین)

مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵ جلسه اول

03 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (حضوری)

مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۳ جلسه اول

04 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (آنلاین)

مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ جلسه اول

05 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (حضوری)

در حال اجر

06 دوره ترکیبی طراحی سایت، سئو، کدنویسی (آنلاین)

در حال اجر

تصویر مدرس
درباره مدرس دوره

من افشار ترکاشوند هستم

مدرس دوره ترکیبی طراحی سایت سئو و کدنویسی html, css ,js که توسط آکادمی ایپیوسام به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود

فصل اول - مقدمه , آشنایی و آموزش تمام ابزارها و سرویس های مورد نیاز در طراحی سایت و کد نویسی

معرفی ساختار وب سایت و مفاهیم مرتبط با طراحی سایت اعم از دامنه – هاست – dns cpanel – phpmyadmin – direct admin – html – css – php – asp – mysql – wamp – xamp – server – vps – subdomin – http – ssl – localhost – https – redirect – java script – database – cms – jomla – dropal – wordpress …

دوره جامع آموزش طراحی سایت حضوری و آنلاین - با 90 درصد تخفیف

معرفی انواع روش های طراحی سایت، توضیح و کاربرد سرور و هاست و دامنه و دیگر اضلاحات و ابزار های مورد نیاز طراحی سایت، معرفی مزایا و معایب سایت های وردپرسی ، بررسی مزایا و معایب سایت های کد نویسی

مشاهده ویدیو
دوره جامع آموزش طراحی سایت حضوری و آنلاین - با 90 درصد تخفیف

اموزش ایجاد سرور مجازی در سیستم شخصی ( ایجاد لوکال هاست )، دانلود و نصب نرم افزار های xamp server – wordpress و راه اندازی لوکال هاست

مشاهده ویدیو
دوره جامع آموزش طراحی سایت حضوری و آنلاین - با 90 درصد تخفیف

معرفی انواع روش های نصب وردپرس، معرفی نصب اسان قالب اماده، بررسی ساختار داخلی سایت

مشاهده ویدیو

فصل دوم - دانلود و نصب نرم افزارها و ابزارهای مورد نیاز و راه اندازی سایت در لوکال هاست

دانلود و نصب نرم افزار های xamp server – wordpress و راه اندازی لوکال هاست، دانلود و نصب وردپرس – آشنایی با ساختار وردپرس – استفاده از قالب اماده وردپرس بصورت نصب اسان - ایجاد دیتابیس - طراحی سایت روی لوکال هاست و...(

دوره جامع آموزش طراحی سایت حضوری و آنلاین - با 90 درصد تخفیف

اموزش طراحی سایت با وردپرس به روش نصب اسان، نصب وردپرس، افزونه ها، قالب با هم به روش نصب اسان

مشاهده ویدیو
دوره جامع آموزش طراحی سایت حضوری و آنلاین - با 90 درصد تخفیف

اموزش پنل مدیریت سایت جلسه اول( اشنایی با پنل مدیریت و بخش مدیریت و افزودن نوشته ها )

مشاهده ویدیو

فصل سوم – اموزش پیشخوان (پنل مدیریت سایت) وردپرس

آموزش پنل پیشخوان وردپرس – بخش نظرات سایت – پیکر بندی فروشگاه اینترنتی – فعال سازی درگاه پرداخت – اضافه کردن محصول – دسته بندی محصولات – دسته بندی نوشته – اضافه کردن مطلب به سایت – ساخت برگه – اموزش المنتور – ساخت فرم – مدیریت کاربران – تنظیمات وردپرس – تنظیمات قالب وودمارت – مدیریت و ساخت منو و...(

فصل چهارم – خرید و آموزش هاست و دامنه

آشنایی با انواع هاست ویندوز ولینوکس، پارامترهایی که در هنگام خرید هاست باید توجه کنیم، بررسی کیفیت هاست ها بر اساس لوکیشن سرور، ست کردن dns ، گرفتن بکاپ از سایت، انتقال سایت از لوکال هاست به هاست، اموز cpanel (سی پنل)، اموزش dirctadmin (دایرکت ادمین) و...)

فصل پنجم – آموزش پیشرفته وردپرس (WordPress)

اموزش پنل پیشخوان ورد پرس ( کار با بخش مطالب سایت، ساخت برگه، مدیریت برچسب ها، مدیریت رسانه ها، مدیریت پیوند ها، را ه اندازی بخش نظرات و دیدگاه ها در سایت، معرفی افزونه های مهم و نصب افزونه، تنظیمات پیشرفته وردپرس، نصب قالب ، تنظیمات اولیه قالب، اموزش کامل صفحه ساز المنتور، ساخت فرم، ساخت صفحه تماس با ما، ساخت صفحه درباره ما، اضافه کردن نقشه گوگل در سایت، اموزش ساخت هدر، اموزش ساخت فوترو...

فصل ششم – آموزش عملی راه اندازی انواع وب سایت

راه اندازی فروشگاه اینترنتی( مدیریت دسته بندی محصولات، مدیریت تگ و برچسب محصولات، اضافه کردن محصول، پیکربندی فروشگا، راه اندازی درگاه پرداخت آنلاین، اموش طراحی صفحه فروشگاه، اموزش طراحی صفحه محصول، ایجاد سبد خرید، بخش علاقمندی ها، اموزش راه اندازی سیستم همکاری در فروش، فعال کردن کیف پول برای مشتریان و شارژ خودکار مبلغی پس از هر خرید،...)

راه اندازی سایت شرکتی ( ساخت صفحات مختلف سایت شرکتی، تنظیمات اولیه وردپرس برای سایت شرکتی، ایجاد بخش نمونه کارها، نصب و آموزش افزونه های مورد نیاز سایت شرکتی)

راه اندازی سایت شخصی رزومه ( تنظیمات وردپرس برای سایت شخصی، تنظیمات اولیه وردپرس برای سایت شخصی، نصب و آموزش افزونه های مورد نیاز سایت شخصی رزومه، ایجاد بخش رزومه، ایجاد پروفایل، ایجاد سوابق کاری، ایجاد بخش نمونه کارها و...)

راه اندازی سایت رستوران (تنظیمات وردپرس برای سایت رستوران، تنظیمات اولیه وردپرس برای سایت رستوران، نصب و آموزش افزونه های مورد نیاز وب سایت رستوران، وارد کردن غذا ها و دسر ها، قیمت گذاری غذا ها و...)

راه اندازی سایت مطب و کلینیک(تنظیمات وردپرس برای سایت مطب و کلینیک، تنظیمات اولیه وردپرس برای سایت سایت مطب و کلینیک، نصب و آموزش افزونه های مورد نیاز سایت سایت مطب و کلینیک، ایجاد بخش نوبت دهی آنلاین، ایجاد بخش ارتباط با ما، راه اندازی گالری تصاویر، نمونه کارها و ...)

اموزش ساخت سایت خبری (تنظیمات وردپرس برای سایت خبری، تنظیمات اولیه وردپرس برای سایت خبری، نصب و آموزش افزونه های مورد نیاز سایت سایت خبری، وارد کردن اخبار، نمایش پربازدید ترین اخبار، اموزش ایجاد و مدیریت دسترسی نویسنده ها و ...)

فصل هفتم - آموزش سئو سایت های وردپرسی

سئو سایت وردپرسی (اموزش یوست سئو، اموزش ثبت سایت در سرچ کنسول، اموزش ثبت سایت در آنالیتیکس، اموزش ثبت سایت در کلریتی، ساخت سایت مپ، بهینه سازی robot.txt، فعال سازی ssl، ریدایرکت، معرفی تگ ها مهم در سئو و...)

نظرات فقط کسانی که در دوره شرکت کرده اند می توانند در رابطه با آن نظر بدهند
مریم حسینی 1402/09/10

استاد واقعا با حوصله به تمام سوالات پاسخ میدن و ممنونم از تیم حرفه ایتون

آرین 1402/08/01

من توی این دوره حضوری شرکت کردم آقای مهندس ترکاشوند بسیارعالی تدریس میکنند و بسیار انسان شریفی هستند من جایی ندیدم انقدر دلسوزانه آموزش بدهند.ممنون از لطف و بردباری ایشون.

ترکاشوند
نسیم حسینی 1402/05/06

پیشنهاد می کنم کلاس های ترکاشوند رو شرکت کنید

ترکاشوند شما لطف دارید نسبت به من
سمیه مرتضوی 1402/04/26

استاد تمام مباحث را با حوصله توضیح میدن

ترکاشوند نظر لطف شماست انشالله در تمام مراحل زندگی تون موفق باشید
مبینا ایلخانی 1402/03/26

من دوره حضوری رو شرکت کردم از اینجا از همه افراد مجموعه ایپیوسام تشکر می کنم بخصوص مهندس ترکاشوند

ترکاشوند ممنونم
omid 1402/09/23

سلام و درود من دوره طراحی سایت شرکت کردم خدایی راضی هستم از نحوه تدریس استادمون .سپاسگزارم از استاد عزیز و عوامل پشت پرده سایت .خسته نباشید

ترکاشوند ممنون از شما انشالله که بتونیم همچنان در ارتباط باشیم و در موفقیتتون نقشی داشته باشیم
\dvhk 1402/09/10

اصلا از این دوره و پشتیبانی و مشتری مداریتون راضی نیستم به خود اقای ترکاشوند هم پیام دادم هیچ ترتیب اثری داده نشد متاسفم واقعا

ترکاشوند اگه اشتباه نکنم در یک روز 18 بار تماس گرفتن که حدود 10 بار جواب پاسخگو بودیم
علی کریمی بیرگانی 1402/09/05

سلام من دوره طراحی سایت شرکت کردم از تیم خوبتون بسیار ممنون ایا برنامه نویسی دارین؟

ترکاشوند ممنون از شما - بله دوره های برنامه نویسی نیز برگزار می شود برای اطلاع از زمان شروع هر کلاس با کارشناسان ما تماس بگیرید
امیر حسین بالاخیال 1402/08/23

بهترین استاد

ترکاشوند ممنون نظر لطفتونه
حسام محمدنژاد 1402/08/01

تشکر میکنم از استاد و تیم خوب شون که بسیار دلسوز هستند و سوالات رو درهر زمانی پاسخ میدن .تشکر

ترکاشوند ممنون انشالله که اثرگذار بوده باشیم
فرشاد 1402/06/21

استاد با جزییات کامل اموزش میدن ازشوم ممنونم

ترکاشوند ممنون نظر لطفتونه
اشکان وفادار 1402/05/28

تشکر میکنم از تیم و سایتتون واقعا عالیه کامل و جامع

طباطبایی ممنون از شما و تمام دانشجویانی که با نظرات شون به ماه انگیزه میدن
aliasghar 1402/05/27

سلام. تنها جایی که من به شخصه دیدم که به هنرجوها اهمیت میدن این مجموعه هستش . من تو دوره حضوری طراحی سایت ثبت نام کردم و بهترین خدمات را از این مجموعه دیدم. ممنونم از استاد ترکاشوند عزیز

ترکاشوند ممنون، نظر لطف تونه
فاطمه فردمنش 1402/05/08

من توی این دوره حضوری شرکت کردم آقای مهندس ترکاشوند بسیارعالی تدریس میکنند و بسیار انسان شریفی هستند من جایی ندیدم انقدر دلسوزانه آموزش بدهند.ممنون از لطف و بردباری ایشون.

ایمانژاد ممنون
kasrsa 1402/04/14

سلام من تو این دوره به صورت حضوری شرکت کردم واقعا استاد خوبی داره هر وقت به ایشون پیام میدین اکثر مواقع کمتر از 1 ساعت جواب میدیه و مشکل شما رو حل میکنه و اقای مهندس تر کاشوند و همکارانشون هدفشون یادگیری دانش اموز است و از نظر من بهترین انتخاب برای یادگیری و اموزش هست با تشکر

کریمی ممنون انشالله بتونیم بهتر از همیشه خدمت رسانی کنیم
Hajilou 1402/04/12

من کلاس آنلاین طراحی وب سایت شرکت کردم کلاس و آموزشها عالی و پشتیبانی هم خیلی خوب و جای تشکر داره از استاد ترکاشوند و همکاران گرامیشون که فرصتی دادن بتونیم تحت هر شرایطی بهترین آموزش رو دریافت کنیم .آرزوی موفقیت روز افزون دارم .

کریمی ممنون نظر لطف تونه
Amiri 1402/04/09

من تو دوره آنلاین طراحی وب سایت شرکت کردم، استاد تمام سوالات را پاسخگو هستند، انگیزه‌ام برای یاد گرفتن بیشتر شده، و نحوه‌ی آموزش استاد خیلی خوب هستش. با تشکر از تیم خوب ایپیوسام

صادقی خواهش می کنم
آرین 1402/04/08

سلام بر شما ممنون از آموزش های خوب شما

ایمانژاد سپاسگذاریم
پورابوالحسن 1402/03/1

سلام وقتتون بخیر، من در حال گذراندن دوره اموزشی طراحی سایت هستم و راضیم، استاد تمام سوالات را پاسخگو هستند. با تشکر از ایپیوسام.

ترکاشوند ممنون از لطف شما
عاطفه 1402/03/30

با درود تیم خوب و فعال ایپیوسام رو به همه ی دوستانی که میخوان طراحی سایت رو یاد بگیرن،و یا خدمات دریافت کنند پیشنهاد میکنم،وجه حائز اهمیت دوره های ایپیوسام دارا بودن مدرس پر انرژی و فعال شون هست،با آرزوی بهترینها برای این مجموعه

ترکاشوند ممنون از لطف شما
حسین 1402/03/28

استاد واقعا حرفه ای و با صبر هستند و ممنونم از تیم حرفه ایتون

ترکاشوند ممنون از لطف شما
فاطمه 1402/03/27

از این که این دوره رو انتخاب کردم خیلی خوشحالم کاملا با حوصله و صبر همه ی سوالات رو جواب میدن استاد و تدریس خیلی کامل هستش برای من که مبتدی هستم کاملا قابل فهم هست

ترکاشوند ممنون از لطف شما
ریحانه 1402/03/24

استاد بسیار دلسوز هستند و تمام سوالات رو درهر زمانی پاسخ میدن و رفع اشکال میکنند

ترکاشوند ممنون از لطف شما
Mahnaz 1402/03/23

دوره طراحی سایت سئو حضوری میگذرونم مطالب کامل و قابل فهم ارائه میشه توسط استاد ورضایت کامل دارم.تشکر

ترکاشوند ممنون از لطف شما
Maryam 1402/03/23

میخواستم از تیم خوب شما تشکر کنم برای اینکه بسیار توانمند هستین . من تو آموزش غیرحضوری شرکت کردم آموزش شما خیلی عالی هست با تشکر

ترکاشوند ممنون از لطف شما
محدثه 1402/03/21

من کلاس خصوصی گرفتم . از نحوه تدریس رضایت کامل دارم و هر چیزی که اموزش دادند کامل یاد گرفتن تشکر میکنم از پیگیری ها و اهمیت استاد

ترکاشوند شما لطف دارین
عرفان کاظمی نیا 1402/03/15

سلام من تماس گرفتم خدمتتون برای کار اموزی

ترکاشوند باهاتون تماس میگیریم
محمد رضاییان 1402/02/08

می خواستم تشکر کنم از تیم خوب تون - من هر وقت سوالی دارم خیلی با حوصله راهنمایی می کنین

صادقی خواهش می کنم
زهرا خوش کلام 1402/01/21

سلام من این دوره رو گذروندم می خوام تو دوره اندروید هم شرکت کنم می شه بگین کی شروع میشه

ترکاشوند با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید
رضا 1402/01/19

مهندس زمان شروع دوره رو مشخص می کنید

صادقی با سلام شروع هر دوره به دانشجویان دوره اطلاع داده می شود و پس از لاگین اطلاعات دوره در پنل انها نمایش داده می شود
دیدگاه برای ارتقاع کیفیت دوره دیدگاه خود را در مورد دوره ثبت کنید
نام : شماره همراه :
توضیحات :
تنها افرادی که در دوره شرکت کرده اند می توانند نظر دهند
پشتیبانی ایپیوسام
ارتباط با کارشناسان

برای ارتباط با کارشناسان شماره ابتدا شماره همرا خود را وارد نمایید